– Så er det sikkert lige dig vi mangler….
Da den siddende bestyrelse stopper til februar 2015, mangler vi nye og friske hoveder til at tage over – måske kunne det være dig?
Har du tid og lyst til at lave frivilligt arbejde, hvor du har stor medbestemmelse for hvilke arrangementer mv. der skal satses på – så send en mail til Tinaknak@live.dk eller ring på 3120 6086.
Kom ud af busken – da foreningen går i dvale, hvis ingen har lyst til at tage over….. og husk at al vores overskud går til Idrætsforeningen og hjælper bl.a. med at holde børnenes kontingenter nede.
Støtteforeningen for Aadum I & U







